torstai 16. toukokuuta 2013

Alotetaas tää touhu.

Morjensta.

Minun nimi on Katri. Ja välkyimmät varmaan jo arvaa jo blonginkin nimestä mitä on intohimon kohteena. Judo! Isäni perusti aikoinaan judoseuran  Sodankylään. Minä tyttö aloitin tatamilla nujuamisen vuona 2000  Ja no oon tykänny nyt 12 vuotta siitä kun hullu puurosta.

Nykyään asustelen treenanaan Lahdessa.  Opiskelen ikuisuusprojektina liikunnaneuvojaksi ja päivät menee urheiljaelämänä aamupala,treenit,lounas,välipala,treenit,illallinen jne... Ja joskus tuossa välissä tietysti opiskelen jos on koulussa tunteja. Tavallaan myös harjoitukset kuuluvat opintohini ja saan niistä opintoviikkoja.
Tässä blogissa esiintyy judo,judo,judo ai niin ja judo. Sen lisäksi kerroskelen minun elämästäni täällä Lahdessa, niin että äiti ja isäkin saa lukea tyttärensä elävän ihan täysillä.


En todellakaan tiedä miksi laitoi tämän kuva :D. SE vaan huusi minulle" Valitse minut niin näytät mahdollisimman idiootilta". Eli tällei minä irvistän.




 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti