torstai 11. heinäkuuta 2013

Japani osa 3

Tässä on ollut pieni 1,5 viikon luovatauko kun puolet näppäimistä päätti sanoa sopimuksensa irti.Tässä nyt kirjottelen etanavauhtia näyttönäppäimistöllä.Mutta kyllä se etanakin joskus maaliin saapuu!

Japanin sadekausi on virallisesti loppunut ja kesä alkanut. Sen kyllä huomaa helteistä. Helteistä huolimatta paikalliset verenhimoiset tappajamoskiitot elävät ja voivat hyvin. Lukuisista paukamista (verille raavituista) päätellen oon varmasti melko herkkukamaa. Nam nam maukas skandinaavi. Piste ii:n päälle oli se että minun jalkapohjaan keksi joku pirulainen jo pistää. Oon ajatellut että niin paksun nahan läpi se ei oo mahdollista.Sori lapin sääsket ootte aika ponnettomia kun verrataan teidän idän kolleegoihin.  Luojalle kiitos täällä ei oo sentäs räkkää.

Treeneissä ei mitään oikeastaan mitään uutta. Japanitaret oppineet minun kaikki temput  ja kikat, no onneksi oon minäkin niiden. Oon nyt parina viime päivänä tsempannut mattoranttuhin. Edellisessä kirjoituksessa kerroin että se ei oo täällä minun vahvinta alaa,mutta eilen päätin että sidonnassa alla olo saa riittää. Ja nyt omana saldo on jo parempi, ja kukaan ei oo saanu minusta enään pistettä. Melkoinen ryhtiliike siis!

Parina päivänä ollaan  kärsitty pienestä väkikadosta. Eka huilirandorikin koitti kun jäin paritta.Varmaan moni paikallinen on ottanut varaslähdön kesälaitumille. Kiinalaiset lopetti treenaamisen maanantaina mutta ihme ja kumma ne hengaavat täällä yhä ja ilahduttavat meitä suloisella kiinan soljotuksella öisin.  Pienin kiinalaisista on kyllä oikea kiusanhenki. Kiusanhengen kanssa ottellessa on se surullisen kuuluisa pehmeä tie kaukana.  Potkuista päätellen tekniikka taitaa olla opittu huonolta karaten alkeiskurssilta. No oikei rehtiyden nimessä oli sillä hyvä ouchigari.

Fiilis on ollut odottava kotiin pääsystä. Ei sillä että harjoittelu  kyllästyttäisi, mutta oon rehellisesti kotihiiri. Kesäinen Lahti tiistai-keskiviikko yönä nähdään!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti