maanantai 1. kesäkuuta 2015

European open Cluj-Napoca Romania

Hola! Nyt on Romanian kisa ohi. Tällä kertaa jäin tyhjin käsin ilman otteluvoittoja, mutta sellaisia kisoja käy kaikille. Ottelutuntuma oli jo kuitenki parempi kuin Oreburgissa eikä flunssa enää häirinnyt.

Vastassani oli turnauksen kakkossijoitettu israelilainen. Hän oli myös leireiltä jonkin verran tuttu vastus. Ottelu lähti hyvin käyntiin ja sainkin omasta mielestäni ihan hyvän alun. Sain kylläkin  varoituksen passiivisuudesta, joka oli aiheeton. Minulla oli enemmän heittoyrityksiä varoitusta annettaessa. Vastustaja oli vahvempi kuin minä, enkä päässyt oikein lähelle häntä. Sen takia sainkin toisen varoituksen passiivisuudesta tällä kertaa aiheesta. Näillä pisteillä mentiin sitten loppuun asti. Huomasin että en oikein saa sitä toista vaihdetta päälle. Voi olla että johtuu myös olemattomasta kisoihin valmistavasta kaudesta :D. Sama israelilainen eteni pronssimatsiin saakka. Pascal vitsaili että jos israelilainen voittaa sen matsin huitaisee hän minua paperinivaskalla. Onneksi ei voittanut. ;)

Passe myös sanoi että olen yhtä hyvä kuin vastustaja ja että minun pitää uskoa se. Ja varoituksilla ei saisi hävitä. Itseni mielestä ongelmani ei ole itseensä uskominen, ei minulla pää petä. Ehkä hiukan jämäkkyyttä ottelutyyliin lisää, tai voi olla että ottelussa kokemus vielä pyyhkäisi nuoruuden yli.

Sunnuntaina kalkkilaivan kapteenit kävi tutustumassa läheiseen puistoon.

Näissä isommissa kisoissa harmittava piirre on pienet keräilyt. Pitää saada itsensä poolifinaaliin asti jotta matsit jatkuu joko semarissa tai keräilyssä. Muut joutuu suihkun kautta hattuhyllylle. Siellä istuskellessa nousee olo että varokaa vaan tuutte minua selkä kerralla vastaan. Pari vuotta niin haluan olla vakiokamaa palkintopallilla tämän tason kisoissa. Kisaputki jatkuu ensiviikonloppuna Minskissä Valkovenäjällä European openissa.

Mukavaa kesää kaikille!

-Katri

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti